2020 m. vietinės reikšmės bendras viešųjų kelių ilgis – 879,60km. Iš kurių:
709,0 km – žvyras
21,5 km – gruntas
148,1 km – asfaltas(šito skaičiaus norėtųsi didesnio)
Nors ir turime beveik pusantro šimto kilometrų asfalto, tačiau reikia atkreipti dėmesį, kad ne visur asfaltavimas yra efektyvus. Dažnai brokuotas asfaltavimas tampa tikra kančia transporto priemonėms ir jų sąvininkams, o dėl per siaurų gatvių išplanavimo kenčia ir šaligatviai ir apšvietimo stulpai ir kelių ženklai. Brokuotas asfaltas atsiranda todėl, kad galimai pasirenkamas neteisingos įmonės rangovas, nėra samdomas nepriklausomos rangos prižiūrėtojai, kurie galėtų stebėti procesą eigoje, o ne poto kai jau atsiranda broko faktas.
Ar tikrai yra praktiška siaurinti kelius pvz. Vilniaus g., kurioje važinėja krovininiai automobiliai, autobusai ir komunalinio transportas?
Taip pat dabar tvarkomoje Tiekejų gatvėje susiaurėjusi gatvė irgi neatneš jokios naudos nei verslininkams, nei tos gatvės gyventojams, nes Tiekėjų gatve kiekvieną dieną naudojasi ir naudosis vilkikai, kitos sunkiasvorės transporto priemonės, dar pridėkime ir ūkininkus vasaros/rudens metu.
Turint omenyje, kad tiekėjų gatvės apylinkes yra vizija pristatyti kaip potencialia Kretingos rajono laisvosios ekonominės zonos įkurimo vieta. Kaip siauros gatvės patiks potencialiems investuotojams?
Kretingos dviračių takai kelia daugiau klausimų, nei atsakymų. Kokia yra vizija Kretingoje dėl dviračių takų? Ar savivaldybė turi aiškų dešimtmečio planą plėtrai? Kas buvo nuveikta per 10 metų?
O nuveikta buvo palyginus su kitais miestais – nedaug. Vilniaus, Klaipėdos, Taikos gatvėse, Žemaitės alėjoje, Savanorių gatvės dalyje nuo Melioratorių g. iki senojo miesto parko nutiesti takai.
Eilę metų buvo žadama dėl dviračių tako į Palangą, tačiau net po tiek metų neturime atsakymo kada jis galėtų atsirasti.
Taipogi norėtųsi nenutrūkstamo dviračio tako per visą Žemaitės alėja iki pat SB ,,Minija”. Taip pat dviračių takas reikalingas yra ir Šventosios gatvės atkarpoje, norint pagerinti susisiekimą iki kapinių.
Kalbant apie šaligatvius, jų problema yra didžiulė. Kai kurių miesto bei rajono šaligatvių būklė yra žalinga sveikatai, o dalyje miesto ar rajono vietose jų iš viso nėra! Kretingsodyje, Padvariuose, Pabrėžos gatvėje, Žemaitės al. nuo maximos iki Melioratorių g. ir daug kt. gatvių. Todėl ateityje tvarkant kelius, būtina atsižvelgti ir į šaligatvius, bent jau vienpusius iš asfalto(kurie yra kompensuojami iš Europos sąjungos lėšų) ir pritaikyti pėstiesiems bei dviratininkams.
Be šaligatvių kyla didelis pavojus pėstiesiems ypatingai vaikams ar tėvams su vežimėliais.
Todėl matant visas šias ir kitas problemas susijusias su Kretingos rajono infrastruktūra ir pasyvų jų sprendimą, aš su Už šviesią Kretingą komanda norime efektyviau imtis jų sprendimo, nes žinome kaip tai padaryti:
skatinti Kretingos rajono savivaldybės administracijos darbuotojus rašyti bei teikti projektus Europos Sąjungos ar valstybinei paramai gauti, siekiant pagerinti Kretingos miesto bei rajono šaligatvių būklę;
toliau nuosekliai dirbti bei tęsti suplanuotus darbus, siekiant Kretingos miesto bei rajono kelių, gatvių, šaligatvių ir dviračių tvarkymo bei tiesimo darbų;
sukurti dviračių takų tinklą, kuris jungtų ne tik Kretingos miesto, bet ir rajono dviračių takus;
didinti automobilių stovėjimų vietų skaičių miegamuosiuose rajonuose;
jog UAB „Kretingos autobusų parkas“ įsigytų mažesnius autobusus bei, kad nauji autobusai būtų pritaikyti neįgaliems asmenims ir asmenims su individualiai poreikiais – senyvo amžiaus asmenims, šeimos su vaikais vėžimėlyje;
kad skelbiant konkursus kelių laistymui, greideriavimui bei valymui ir barstymui žiemą būtų skelbiami tik atviri konkursai, didinant sąžiningumą, skaidrumą bei geresnę kokybę;
modernizuoti bei atnaujinti Kretingos miesto bei rajono vaikų laisvalaikio ir pramogų zonas, pritaikant jas šiuolaikiniams poreikiams (pvz: integruoti batutai, modernios pramogos ir kt.)
įsteigti Kretingos miesto bei rajono apšvietimo revizijos komisiją, kuri tikrins bei nustatys prioritetus, kurių gatvių apšvietimą būtina modernizuoti bei kuriose Kretingos rajono savivaldybės gatvėse / vietose būtinas apšvietimo įsteigimas;
inicijuoti diskusijas bei skatinti Kretingos rajono savivaldybės bei privačių verslo atstovų derybas, kad privatūs verslai susitvarkytų sau priklausančias teritorijas, pagal galimybes, siūlant Kretingos rajono savivaldybės pagalbą. Taip pat, jeigu privačių verslų atstovai ilgus metus, ignoruos Kretingos rajono savivaldybės pasiūlymus, bus siekiama sukurti tam tikrą sistemą, kuria būtų kompensuojama Kretingos miestui bei rajono reprezentacinei išvaizdai daroma žala (pvz: proporcingai kils mokesčiai į savivaldybės biudžetą);
strateginių bei didžiųjų Kretingos rajono savivaldybės projektų tęstinumo etapais (miesto stadiono tvarkymas, Motobolo bazės tvarkymas, Akmenos pakrančių tvarkymas; Rotušės aikštės tvarkymas).